Tidigare

Extra årsmöte + Fördjupad kundrelation som konkurrensmedel

Datum: 01 juni, 2016
Plats: Antrop, Rosenlundsgatan 36B

På förra årsmötet blev inte revisorerna klara med revisionsberättelsen och vi behöver även ett fyllnadsval för en post i styrelsen. Därför kallarSTIMDI till ett extra årsmöte i år.

Maersk Line, världens största fraktbolag, stod inför en ny konkurrenssituation givet den digitiala transformation som pågår. Deras strategi för att tackla utmaningen var genom att fördjupa sina kundrelationer. Henrik Eneroth, tjänstestrateg på Antrop, berättar om hur de använde metoden Service Recovery för att åstadkomma detta.

Etiketter:

Läs mer


Styrelsemöte STIMDI

Datum: 17 maj, 2016
Plats:

Vi kommer på detta möte diskutera det extra årsmötet och eventuella frågor som kommit in angående detta. Sista dagen att lyfta frågor är den 16e maj.

Etiketter:

Läs mer


Designstudio på distans – går det?

Datum: 12 maj, 2016
Plats: Online

Låt oss prova och lära oss tillsammans! Här får ni ta del av mina erfarenheter, det som fungerar bra och mindre bra, samt prova på själva och uppleva hur det är att delta i en designstudio på distans.

Etiketter:

Läs mer


Ta designbeslut på data – inte tyckande

Datum: 03 maj, 2016
Plats: Expressen, Gjörwellsgatan 30, Stockholm

Expressen gick från att helt ha outsourcat utvecklingen till att ha ett eget team på 60 personer som tävlar om antalet nya lanseringar per dag. Under två år har Expressen genomfört en förändring med syfte att öka sajtens värde för användarna.

Etiketter:

Läs mer