← Tillbaka till tidigare aktiviteter

Att skapa en kundupplevelse i världsklass

Datum: 02 november, 2015
Plats: Kompetenscenter Stockholm, Fleminggatan 7

Service design och innovation har bjudit in Daniel Ewerman, VD och grundare för Transformator Design. Han har nyligen givit ut boken Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas – och andra inte. Daniels föredrag handlar om kundupplevelse och varför det är så viktigt. Vad är värdet med att jobba med kundupplevelsen och hur gör man för att skapa en kundupplevelse i världsklass?

Dataföreningens nätverk Service design och Innovation bjuder in STIMDIS medlemmar att delta i eventet.

Tid: 18:00 – 20:00 (Vi börjar med registrering, mingel och smörgås från kl. 17:30)

Välkommen!

Dataföreningens nätverk Service design och Innovation i samarbete med STIMDI

Eventet är fullt, men skriv upp dig på väntelistan ifall någon lämnar återbud.

Etiketter: