← Tillbaka till andras aktiviteter

Frukostseminarie: Kundupplevelsestrategi

Datum: 09 april, 2015
Plats: Hos Transformator Design, Götgatan 19, 1tr. i Stockholm.

Är du nyfiken på hur det är att styra en organisation utifrån en kundupplevelsestrategi? Välkommen på frukostseminarium den 9 april 2015 kl. 8:00-9:00 hos Transformator Design.

Kom och lyssna på när Lisa Månson, vd på Tom Tits Experiment, och Björn Edlund, vd på Junibacken, berättar om varför Tom Tits Experiment skrotade alla strategier till förmån för en enda strategi, maximal kundupplevelse! Tom Tits Experiments kundupplevelsestrategi går ut på att kundens upplevelse alltid är i centrum. Genom att bara ha en kundupplevelsestrategi är det kunderna som avgör om organisationen har nått sina mål.

Detta handlar frukosten om:

Därför bör du satsa på en strategi, en kundupplevelsestrategi!
Så här funkar det praktiskt att organisera sig kring en kundupplevelsestrategi.
Lärdomar och tips från att jobba med kunden i centrum.
Här kan du anmäla dig!

Vill du jobba kundcentrerat, men vet inte hur du ska gå till väga? Boka gärna ett möte direkt efter seminariet (eller en annan dag) med någon av våra verksamhetsdesigners. Självklart är mötet kostnadsfritt. Mejla Emma Patel för att boka möte.

Frukostseminariet är kostnadsfritt och vi bjuder på frukost!
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

När: Torsdag den 9 april 2015. Frukost från kl. 07:45 och seminarium kl. 08:00-09:00.
Var: Hos Transformator Design, Götgatan 19, 1tr. i Stockholm.
Vem: Denna frukost riktar sig till våra kunder, både befintliga och framtida, som vill skapa rätt kundupplevelse.
Anmälan: Mejla till emma.patel@transformatordesign.se eller ring 070 3099 307. OSA senast 2/4. Begränsat antal platser – har du fått ett bekräftelsemejl så har du en plats!

Ta gärna med en vän eller kollega!

Etiketter: ,