← Tillbaka till andras aktiviteter

Frukostseminarium: Vill du leverera rätt kundupplevelse?

Datum: 19 mars, 2015
Plats: Transformator Design, Götgatan 19, 1tr. i Stockholm

Välkommen på frukostseminarium den 19 mars kl. 08:00-09:00.

Lyssna på Daniel Ewerman, vd Transformator Design, berättar om hur du kan leverera rätt kundupplevelse genom att förstå sambandet mellan kundresan (kundens resa genom tjänsten) och de interna processerna. Under frukosten kommer Transformator Designs service map (tjänstekarta) att presenteras.

Service map är ett ramverk som sätter spelplanen och förklarar hur kundresan, kanalerna, de interna processerna och stödfunktionerna hänger samman. Sophie Andersson, senior servicedesigner, kommer att utifrån ett case förklara hur du använder service map. Ta hjälp av service map för att prioritera rätt kanaler och gå från silostruktur till kundflöde för att kunna leverera rätt kundupplevelse.

Läs mer och anmäl dig till frukostseminariumet här.

Etiketter: , ,