← Tillbaka till andras aktiviteter

Inspirationslunch – E-handel: Det är alltid personligt

Datum: 21 september, 2017
Plats: Hantverkargatan 5, Kungliga Myntet

Valtech bjuder in till inspirationslunch:

”Som konsumenter förväntar vi oss (än bättre kräver!) att varumärken snabbt anpassar sig efter våra skiftande behov, och att de använder innovativa lösningar för att skapa en relevant och personlig upplevelse i de digitala kanalerna. I takt med att Amazon och andra internationella drakar tar större marknadsandelar i Sverige behöver företag anpassa teknologier och processer för att skapa mervärde genom bättre kundupplevelser. Och det snabbt.

Möjligheterna är stora för de som vågar överge traditionella kanaler och metoder för att skapa fler och bättre engagerande upplevelser, tvärs över kanaler.

I detta seminarium går vi igenom:

  • Senaste rapporten om hur svensk e-handel står sig gentemot övriga världen inom upplevelsebaserad e-handel.
  • Kontextuell e-handel: Hur du kopplar ihop emotionell marknadsföring med rationella transaktioner.
  • Case där vi kikar på hur företag vänt röda siffror till gröna genom att koppla ihop individuella kundresor och kundupplevelser med fysisk och digital handel.
  • Hur företag använt machine learning för att automatisera sin kontextuella handel.”

Mer info och anmälan här.

Etiketter: