← Tillbaka till andras aktiviteter

Vad tycker egentligen era kunder?

Datum: 17 maj, 2017
Plats: Claremont, Birger Jarlsgatan 7

Har du undrat vilken nytta det gör när du fyller i en ”tyck till” tjänst på en hemsida? Läser någon ens svaren? Hur blev SJ en av Sveriges främsta resesajter?

Välkommen till oss på Claremont för att lyssna på SJs resa via ”tyck till”, samt hur vi just nu i realtid arbetar med att implementera samma lösning hos selmastories.se.

Vi utlovar inspiration, energi och vassa talare! Som vanligt bjuder vi även på mat, dryck och mingel med trevliga branschkollegor.

Varmt välkommen!


Kvällens ämnen

Resan mot Sveriges nöjdaste kunder
Ida Svensson och Edin Säker från SJ berättar hur kundinsikter har gjort SJ.se till en av Sveriges bästa resesajter:
– Case med Usabillas ”tyck-till” vid migreringen mot SJs nya hemsida.
– Hur SJ jobbar med kundinsikter och riktade webbenkäter (s.k. ‘Campaigns’) för att optimera den nya sj.se
Implementationen av ”tyck till” på Selmastories
Pontus och Nicklas kommer berätta om hur det är att implementera Usabillas ”Tyck till” på selmastories.se
– Vilken nytta/lärdomar lösningen hittills gett oss. Vad är utmaningarna? Vilken support har Usabilla gett oss på vägen? Vilken typ av feedback har vi fått?

 

Läs mer och anmäl dig här

Etiketter: